Nettbutikk

Som forhandler hos Interfil har du tilgang til nettbutikken vår Interfilter.
Dette er et bestillingsverktøy som er skreddersydd for enkle og oversiktlige bestillingsrutiner.  Når du logger inn i nettbutikken vil du se dine priser og rabatter.

Interfilter har gode søkemuligheter for filterstørrelser og filterkvalitet. Den er enkel å betjene og er tilgjengelig døgnet rundt.  Her har du mulighet til å gjøre dine bestillinger av ventilasjonsfilter akkurat når det måtte passe deg.  Oversikt over dine lagrede serviceavtaler er lett tilgjengelig i menyen.  Her snakker vi om å eliminere tidstyver.

Servicekalender

I tillegg til å være et bestillingsverktøy har systemet en tilleggsfunksjon, kalt servicekalender, denne gir mulighet for forhåndsinnlegging av filterbehovet til de respektive serviceoppdragene.  Ved å legge inn serviceregisteret i servicekalenderen, med bygningenes identitet, filterbehov og leveringstidspunkt, vil Interfilter gi deg varsel god tid i forveien om at filterleveransen effektueres på angitt tidspunkt.  Du vil da ha mulighet for å bekrefte leveransen, gjøre endringer på bestillingen, endre leveringstidspunkt eller kansellere leveransen.

Bestillingene kan legges inn med faste leveringsintervall på eksempelvis 12 måneder, 6 måneder eller månedlig repetisjon av leveransen.

Interfilter – Servicekalender

Merking

Hvert filter til de respektive bygninger legges inn med filterets unike merking som kommer til syne på kartongens etikett.  Dette gjør det særdeles oversiktlig og enkelt for serviceteknikerne som skal utføre service ute på bygningene. 

Flere muligheter

Interfilter er utstyrt med egen tilbudsmodul der du kan utarbeide pristilbud til egne kunder.  Tilbudet legger til grunn Interfil sine veiledende priser med mulighet for å rabattere ut fra egne rabattsatser.  Du kan også velge om veiledende priser og rabatt skal komme til syne i tilbudet, eller om det fremkommer bare nettopriser.

Som forhandler hos Interfil kan du be om å få innloggings personalia som bruker av Interfilter uten omkostninger, og til tross for et veldig enkelt bruker grensesnitt så holder vi gjerne kurs i bruk av Interfilter for våre kunder.  Kurset kan gjennomføres digitalt på Teams, ute hos kunde eller i vårt kundesenter ved hovedkontoret i Skjåk.        

Serviceverktøy

Etter et par års drift har vi fått veldig mange gode tilbakemeldinger fra våre kunder som bekrefter at vi har lykkes med å skape et godt bestillingsverktøy.  Dette sparer kunden for tid, gir god oversikt og eliminerer muligheter for feil i bestillingen.  Ikke minst er det enkelt for kunden å gå inn registeret og korrigere for endringer, på respektive aggregater, etter ombygninger.  Slik vil en unngå repeterende følgefeil ved at justeringer blir notert ned på en servicerapport, uten å korrigere neste leveranse.  Vi har hørt Interfilter er blitt kalt for et serviceverktøy, og det vitner om at dette fungerer for våre kunder.

Skaff deg forutsigbarhet og god oversikt over filterleveransene.  Det er god økonomi i god oversikt, god kartongmerking og raske enkle bestillingsrutiner som i tillegg reduserer muligheter for feilbestillinger.  Om du er en Interfiler kontakt kundeservice og be om brukerprofil til Interfilter, og start en enklere hverdag allerede i dag.