Kundeservice i verdensklasse

Det er ikke bare produktkvaliteten som er på topp hos Interfil. Omfattende undersøkelser som er utført av det ledende salgsutviklingsfirmaet Mercuri International, dokumenterer at Interfil har kundeservice i verdensklasse.

Neppe tilfeldig, for en viktig del av Interfil er GOD service. God service er et vidt begrep, men på Interfil mener vi tjenester og problemløsninger for våre kunder. Vår gode service skal igjen gjøre at du som kunde blir enda bedre rustet i din hverdag.

Hver dag gir vi råd og veiledning på telefon, e-post, SMS, Facebook, Twitter, eller ansikt til ansikt i møter med kundene våre.

Ansikt til ansikt, eller cyberservice. Du velger!

Som kunde hos Norges ledende filterprodusent velger du selv hvordan vi skal hjelpe deg. Vi på Interfil tvinger deg ikke til å snakke med en maskin, eller taste inn det du lurer på i et skjema på internett.

Dersom du føler deg mest komfortabel med å snakke direkte med en av våre dyktige kundebehandlere, så skal du få nøyaktig like god og rask service som når du kontakter oss elektronisk.

Mye av det du lurer på finner du på nettsidene. Dersom du i tillegg følger oss på Facebook og Twitter, kan du være trygg på at du er blant de aller første som får de siste nyhetene fra Norges ledende filterprodusent.

Interfil tilbyr også faglige kurs med fabrikkbesøk, eller kurs ute hos kunde. Kursene skreddersys etter kunden sine behov og faglige forutsetninger.

Vi har bred kompetanse på alle områder innenfor ventilasjon, og har i tillegg spisskompetanse innenfor flere fagområder (som for eksempel gassfiltrering/luktfjerning, lakkfiltrering, mm).

Interfil tilbyr også luftanalyser, partikkeltellinger og utlån av diverse prøvetakingsutstyr som kan brukes som tilstandsmåling av innelufta.

Ta kontakt med oss! Telefon, sms, e-post, Facebook, Twitter, chat. Værsågod – valget er ditt.

e-postadresse. Klikk for å sende e-post
button-facebook-tekst-200px
button-twitter-tekst-200px
button-chat-tekst-200px